ՈՒսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

                                                    

Բարև ձեզ։ ես Արեգն եմ Ասատրյան։

        ․     Այս տարվա սկզբում մենք սովորեցինք ինչպես բլոգ վարել։ Բլոգում տեղադրում ենք մեր կատարած աշխատանքները։

         ․    ՈՒսումնական առաջին շրջանում ունեցանք մի շարք ճափորդություններ՝Բարձրունքի հաղթահարում <<Ապարանի ջրամբար,․>>Պլանետարիում , բուսաբանական այգի,<<Թեդդի արջուկի>> ֆիլմի դիտումը։ Յուրաքանչուր ճանփորդություն մեզ էլ ավելի է մտերմացնում։

          ․    Ֆլեշմոբերին մասնաքցելով հետաքրքիր բացահայտումներ ունեցա։ Հանդիպեցի նաև բարդ առաջադրանքների, որոնք հետագայում կարծում եմ կհաղթահարենքը

           ․ Հարիսայի ծեսը, թթուդրիկը,աղցանի պատրաստումը, կրթահամալիրում ցուցահանդես-վաճառքը սովորեցրեցին առօրյայում լինել պրակտիկ մարդ։ Իմ ուժերը փորձում եմ կավագործության ոլորտում։

           ․ Դժվարանում եմ առավոտյան  շուտ արթնանալ։Ես շատ կուզեի ,որ իմ դպրոցը  մեր տանը մոտ լիներ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *